19 Şubat 2012 Pazar

Ocean Heaven

Annesi o küçükken ölen Otistik bir çocuk ve karaciğer kanseri olduğunu öğrendikten sonra çocuğunun geri kalan hayatı için her türlü fedakarlığı göze alan babasını konu alıyor film. Şu çarpık cümlenin daha kısacası otistik bir çocuk ve ona bakan karaciğer kanseri babası var. Baba öleceğini anlayınca çocuğu ondan sonra adam gibi yaşasın diye her haltı yapıyor.

Annesi bile onun otistik olduğunu öğrendikten sonra 'bana bunlarla gelmeyin ya :(' gibisinden intihar etmiş ama babası canını dişine takıyor. Doğurmak mesele değil yani. Öyle doğurmakla olmuyor. Tabi filmin konusu bunların hiçbiriyle ilgili değil.

Filmi izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Baba dediğimiz kavramın en güzel hali herhalde budur. Daha da ötesi yoktur. Belki de vardır. Ama filmini çekmedikleri için biz bilemeyiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.