21 Şubat 2013 Perşembe

The tree of life / Hayat Ağacı

Bir ailenin çocukları ölüyor. Psikolojik bir dram. Lütfen bir hata yapıp izlemeyin. Emeğe saygı da yok bu sefer. Google'a evren yazıp bulduğu resimleri movie maker'da birleştirebilen arkaya da bir adet iç karartıcı müzik eklemeyi becerebilen herkes böyle bir film yapabilir. Ama Brad Pitt'i oynatamaz o başka.

Ben ne olursa olsun başlanan film bitirilmeli aksi taktirde ölebiliriz hastalığım nedeniyle filmi izledim. Başında aslında bir bit yeniği olduğunu farketmiştim. Yine de sabrettim ve sonuna kadar ha oldu ha olacak diye bekledim, hiçbir halt olmadı.

Muhtemelen yönetmenin "paramı nereye harcarım" diye bir arkadaşına danışmasıyla başladığı serüven 'ahanda buraya harcarsın' ile son buldu. Kimse kusura bakmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.