5 Ocak 2012 Perşembe

BEİNG JOHN MALKOVİCH / JOHN MALKOVİCH OLMAK

Bu filmi izleyince laa allah allah ne oluyo kardeşim john malkovich olunca diye düşünmeye başladım ertesi sabah tekrar düşündüğümde anlamaya başladım . Önemli anlatıları var . ve çok sağlam detayları var... john malkovich normalde de filmde de sıradan pek ünlü olmayan bir oyuncu anlatısına girmicem tadı kaçar .ama filmi şöle özetliyim:
( blog sahibibmiz ; Bunraku geleneksel Japon kukla tiyatrosu türüdür yorumunu okuyunca aklıma gedi) kukla ilgisi olan bir adamın bu şekilde gelir kazanaması için bir iş başvurusuna gider ve orda bir kapı bulur kapıda sizi de john malkoviç olmaya götürür ... bu kadar yeterli izleyin bence .. üzerine düşünülecek yorum yapılabilicek bir film .. ve yorumlarınızı merak ediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.