4 Ocak 2012 Çarşamba

Bunraku

Üç gündür bu filmi yazmak için zaman kolluyorum. Mükemmel olduğunu düşündüğüm için de epey boş bir zamanım olsun istiyorum ki, sadece bu filmi anlatmak için kullanabileyim.
Filmin konusunu bir kenara koyuyorum ve geçişler, sahneler, dekorlar, karakterler oldukça iyi. Hani büyüyünce yönetmen olacak olsam ben de böyle bir şey yapardım.
Hayatınızdaki herhangi bir şeyden kısın ve 1 saat 59 dakikanızı bu film için harcayın. Filmin her karesine, karakterlerin mimiklerine, söylediklerine adam gibi kafa yorun.
Keşke ben yapsaydım bu filmi lan. Neyse. Mükemmel lan.
Ve bir kez daha anladım ki, IMDB'ye kim girip çıkıyorsa, filmleri kim oyluyorsa yemin ederim hiçbir halt anlamıyor bu işten. 4,897 kişinin filme verdiği oyun ortalaması 6.1 olunca içimden 4,897 kişinin de zihnini sikeyim demek geçiyor.
Çok atarlanıyorum lan.

[Gereksiz bilgi vol1: Bunraku geleneksel Japon kukla tiyatrosu türüdür.] 

2 yorum:

  1. hocaM allah razı olsun, bende eve kapanıp seyredecek 10 film arıyordum, bu 5 etti :) şu blog aleminde en işe yarar bloglardan buluyorum seninkini ( bloğunu :))

    YanıtlaSil
  2. Neden büyüyünce yönetmen olmayasın iste yeter....

    YanıtlaSil

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.