12 Şubat 2014 Çarşamba

Closed Circuit / Kapalı Devre

Sonunda hayal kırıklığı yaratıyor ama son derece akıcı giden bir film. Bir de bu filmle ilgili dikkatimi çeken bir şey oldu. Film Faruk Erdoğan'ın bir yeri bombalaması ile ilgili bir dava üzerinden ilerliyor. En başta Türkler teröristtir gibi bir laf mı çarpıyorlar acaba dedim ama daha sonra filmin yayın tarihinin 2013 olduğunu fark ettim. Haziranlar falan geçiyor bol bol. Aynı zamanda bombalanan yerde yeni bir inşaat falan başlıyor. Gezi'ye mi laf çarpmışlar acaba diyorum kendi kendime.

Bir de filmde sürekli olarak afişten de anlayacağınız üzere 'izleniyoruz' uyarısı var. Belki de yönetime tepki olsun diyedir.

Filmin sonunda gerçek dünya ile bağlantı kurduğunuzda hiç şaşırmayacaksınız. Ama işte film bu ya, insan istiyor ki değişik bir şeyler olsun. Olmayacak. En sonunda hüsrana uğramak bana koymaz diyorsanız buyrun izleyin.

1 yorum:

  1. ilk kez duydum bu filmi ve not alındı en kısa zamanda izlemek için.

    YanıtlaSil

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.