11 Şubat 2014 Salı

Olympus Has Fallen / Kod Adı Olympus

Kurgusu ve oyuncularıyla hayatımda izlediğim en iyi Beyaz Saraylı fimlerden biri olduğunu iç rahatlığıyla söyleyebilirim. Bir diğeri de adını şimdi hatırlayamadığım, siyahi bir başkanın maruz kaldığı saldırıdan onu kurtaran yardımcısıyla ilgili bir filmdi. Hatta son anda Beyaz Saray'a saldırı düzenlenecekken ajanın kızı bayrak sallayarak saldırıyı önlüyordu falan. İyi filmdi o.

Neyse, bu filmimizde de benzer bir şey oluyor. Yine sığınakta kalmış bir başkan var. Onu kurtaran eski bir ajan da var. Hepsinden var. Ama sanırım bu film hakikatten izleyiciyi en hayal kırıklığına uğratmayan Beyaz Saray'lı film. Sürekli Beyaz Saray'lı diyip duruyorum çünkü Beyaz Saray'lı filmler genelde dandik olur. Hep bir bilmem ne kodu vardır. Yok onu alırlar füze gönderirler, bir ton bir şey. Benzerini Ancelina Culi'nin oynadığı ajanlı bir filmde de görmüştük. Ama onlar hep hayal kırıklığıydı hep gişeye oynayan fimlerdi bence.

Bu film güzel. Aksiyonu da bol. Sıkılmadan izlersiniz. Benim bir ara kalbim bile attı heyecandan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.