25 Ocak 2014 Cumartesi

Atonement/ Kefaret



Daha ne olduğunu anlayamadan çılgın bir depresifliğe sürüklenmek isteyenler için doğru bir seçim. Böyle dedim diye sanmayın ki film kötü. Film hakikatten çok güzel. Yalnız filmin daha ilk sahnesinde afakanlar basıyor, sebepsiz bir ağlama isteği vuku buluyor, kesin ortada çok fena bir şeyler varmış gibi hissediyorsunuz. Sanki seneler önce ormanda kaybettiğiniz çocuğunuz zengin ve ünlü bir iş adamı oluyor da sizi tanımıyor üstüne bir de dna testi negatif çıkıyormuş gibi düğümleniyor boğazınız. Ama film çok güzel sevgili dostlarım. Çok mutlu ve neyin ne olduğuna hakim olduğunuz bir anınızda izlediğiniz sürece herhangi bir sıkıntı çıkacağını sanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.