26 Aralık 2011 Pazartesi

Bir Avuç Deniz

Şimdi bir adam var. O adam Engin Altandüzbilmemne.
Bir de kadın var. Berrak Tüzünataç.

Ben bu adamı sevmem. Hala da sevmiyorum. Bu kadına da boş zamanlarımda tapardım. Artık onun da kabiliyetsizliğini farkettikten sonra çok gereksiz bir çabaymış benimkisi onu anladım.

Neyse Mert kod adlı Enginaltandüzbilmemne arkadaşlarıyla bir tekne gezisine çıkıyor. Sevgilisi de var bunun. Sonra bir kızla tanışıyor orada. O kızın hayatına girmesiyle yaşananlar bir bir anlatılıyor. Evlenmek üzere olduğu kız arkadaşını aldatmasıyla başlıyor her şey.

Açıkçası filmin geneli enterasan bir şekilde hoşuma gitmesine rağmen Berrak'tan bu kadar hoşlanmayacağım aklımın ucundan geçmezdi. Berrak'ın içinde olduğu ve sevdiğim iki sahne vardı. Biri 19:05'teki "Bok varsın!" diğeri 52:04'teki "Söylesene gerizekalı ben neyim?"

Ve son olarak Berrak'ın oyunculuk kabiliyetinin "hala umut var" olduğunu düşündüğüm 52:43'teki '.....olmicam' derken yaptığı tonlama.

Filmde düzgün olduğunu düşündüğüm tek şarkı da pearl jam- indifference'tı. Hatta duyunca şaşırdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.