26 Aralık 2011 Pazartesi

NİNE / DOKUZ

Federico Fellini'nin 1963 yılında sinema dünyasına kattığı ''Sekizbuçuk'' adlı eserin ''dokuz'' olarak sinema perdesinde izlediğimiz 2009 yapımı Müzikal bir filmdir .. tabi Müzikal film denince akla gelen tek isimdir Rob Marshall . kendisi 2002 yılında Oscar ödüllü ''Chicago'' müzikaliyle tanılır..
öyle bir sahne ve kamera(sinemaografi) Kullanışı vardır ki kendinizi hem müzikalin içinde hemde o sahnenin koltuğuna oturmuşda bizzat canlı izliyormuş etkisini ustaca veriri o yüzden takdir edilecek ve başarılı bir yönetmendir ..Konusuna değenmicem çünkü filmi anlatırım diye korkuyorum şiddetle müzikal sevenlere tavsiyemdir...
Özellike de burdan bayan izleyici ve takipcilere seslenmek istiyorum Lütfen Marion Cotillard'a benziyorsanız benim ile iletişime geçin ..gerçekten dünyanın en güzel kadınlarından birisiniz demektir...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.