28 Aralık 2011 Çarşamba

Melancholia

Öncelikle filmin mükemmel başladığını belirtmeden edemeyeceğim.
İlk başlarda kameranın hareketleri  gözünüzü ve zihninizi yorabilir. Sanki bir el kamerasıyla sürekli ‘pause’ yapa yapa çekilmiş, sıradan sahnelerle dolu. Bunun yanında replikler gerçekle bire bir örtüşüyor; yapmacıklık sıfır. Tam anlamıyla doğal bir film olduğunu düşündüğüm için daha başında sevmeye başladım. Nasıl becermişler bilmiyorum ama tüm bunlara rağmen merak uyandırıcı bir yanı da var.
Üstelik merak ettiğiniz şeyin aslında fikir yürütemediğiniz ama asla sonunda size sunulan şey olduğunu tahmin edemeyeceğiniz şey çıkması da cabası. Tabi bu lafım tıpkı benim gibi film izlemeden önce konusunu falan okumayanlar için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.