27 Aralık 2011 Salı

İnglourious basterds / Soysuzlar çetesi

Ve Quentin Tarantino.... Devamlı ve sürekli sıkılmadan izlediğim bir film.. her sahnesine , herbir diyaloğuna karesine detaylı detaylı izleyip bu kadarda hayran kaldığım bir film olamaz herhalde diye düşünüyorum. Tarantino gerçekten çok yaratıcı kendine özgü ve benzeri olmayan bir yönetmen . ''Ucuz roman'' olsun ''Kill Bill'' olsun asılnda çok anlaşılmayan filmler ama izlemekten nedense hiç sıkılamyoruz ve anlaşılmaz bir şekilde filmlerini beğeniyoruz adamın.
Bana sorarsanız bu adam bir dahi..
gelelim ''Bred Pitt'' e yakışıklı adam allahı var.. fenada oyuncu değil gibi imajı varken . bu filmle beni resmen feth etti ...Kullandığı o aksan .. Tarzı ve tipi zaten ilk gördüğümüzde normal bir teğmen gibi durmuyor . sadece rivayetlerini bilen sekiz askeri bile karşısında bırakın kılı kıpırdatmasını gözlerini bile kırpamıyorlar.. ama brad pitt' i biz gördüğümüzde bunu sezmiyoruz ama görebiliyoruz ... Bu yüzden brad pitt benden tam puan almıştır.
Anlatımı Çivi çiviyi söker hesabı Alman faşistlere karşı 8 faşit yahudi amerikan askerinin intikanlarıdır..... İmdb de 8.3

2 yorum:

  1. biliyo musun bu filmin bende dvdsi var ve ben bi kere bile izlemedim.. ama merak ediyorum izlicem !
    ütü yaparken cok film izlerim ben.. bu pazar yine yapinca bu filmi izlicem sanirim =)

    YanıtlaSil
  2. ütü yaparken vay bee ..bu çok ilginç :D ama eminim film sonunda jilet gibi olurlar ....:) izlemelisin de izlemesin özelikle colleksiyonun var ise ...

    YanıtlaSil

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.