22 Aralık 2011 Perşembe

Trouble Every Day/ Her Gün Başka Bir Bela

Aslında bir nevi insanın cinsel anlamda nefsine müdale etmesini anlatan sıradışı (spontan ve ağır tempolu) erotikli korku filmidir.. ama sizi korkutan hiç birşey olmaz, erotik anlamda da istenilen şeyleri vermez...hatta argoda bir çok kullanılan terimi (Mizahi türk argolarında) canlı bir şekilde görebilirsiniz ama ilginçtir ki imdb de 6.1 oy almıştır
Film içeriklerine müziklerine dikkat eden arkadaşlar için ...film müziği sizi sinir edebilir çünkü hep aynı melodi çalmaktadır...
Ama Hikayesi nefse müdafa açısından özgün ve yaratıcıdır...

3 yorum:

  1. Şimdi film bize anlattığı; Her kuşun eti yenmez..lakin yerkende dikkat et kuş et-obur olmasın.. gibi bi anlatım sezdim :D yani böle bişey

    YanıtlaSil
  2. Benim bu olduğunu sandığım filmi de bulsak, sana izletsek, mis gibi olur. Çünkü çok asil bir filmdi.

    YanıtlaSil
  3. onuda yapıcazzz...hallderiz :D

    YanıtlaSil

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.