10 Eylül 2011 Cumartesi

13- Thirteen

Jason Statham'ın kaliteli filmlerde rol alması tesadüf mü lan acaba diye düşünmeden edemiyorum. Yine değişik bir konu, yine sürükleyici bir anlatım , yine Jason, yine biritiş ingiliş...

Filmin konusu Rus ruleti tarzında oynanan bir ölüm kalım oyununda yarışan yarışmacılar ve bahisçiler. Her zengin piçinin üzerinden bahisle para kazandığı bir adamı var. Oyun on üç kişiyle başlıyor. Önce her silahta birer mermi bulunuyor. Yarışmacıların ölümü ve dolayısıyla yarışan adam sayısının azalmasına ters orantılı olarak  mermi sayıları artıyor. Sona kalan çok seviniyordur bence.

Çoğeylenceli.

1 yorum:

  1. değişik ve sürükleyici bi senaryosu vardı. yönetmenin filme kattığı gerilim havası ayrı bi tatlıydı. Ray Winstone'un oyunculuğu her zamanki gibi harikaydı. gayet iyi film..

    senin bu Statham takıntını bi türlü çözemedim. adamda boy postan başka birşey göremiyorum ben. oyunculuğunu beğenmediğim, bi türlü ısınamadığım oyunculardan biri. ama "Jason Statham'ın kaliteli filmlerde rol alması tesadüf mü lan acaba" fikrine katılmadan da edemiyeceğim. :)

    YanıtlaSil

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.