7 Eylül 2011 Çarşamba

Babylon AD / Babil MS

Vin Diesel'in başrolünü üstlendiği bu harika filmi izlemeyen varsa çeksin gitsin bence. Hemen izlesin.

Filmin gelecekten bahsettiğini anladığınız anda bir şok oluyorsunuz. 
Ama siz artık şok olmayacaksınız çünkü ben size söyledim.
Ayrıca, yorum sitelerinde nedense bu film için 'sıkıcı', 'vakit kaybıydı' gibi yorumlar yapılmış. Herkesin fikri kendine olduğu kadar, siz de onlara bakmayın bence.



Ayrıca her kanalda beş yüzer kere de yayınlandı. Hala izlemeyen varsa kişisel takdirimi daha şimdiden kazandı.

1 yorum:

  1. bildirkihurmalar13 Eylül 2011 02:13

    film sıkıcılıktan ziyade gereksiz ekşınla doluydu. gereksiz kavgalar, gereksiz çatışmalar ama bi o kadarda gerekliymiş gibi gösterilmeye çalışılması vs. filmi sadece vin diesel başrolde oynuyor diye izlediğimi itiraf etmeliyim. zaten böyle bi adamın ekşın filminin dışında başka bişey yapmaması gerek. filmdeki oyunculuğu "iyi" den öte değildi. filmi sıkıcı kılan michelle yeoh'un oyunculuğuydu. adını hatırlamadığım esas kızın oyunculuğu filmi bitirmemi sağladı. genel olarak film "iyi" den öteye gidemedi (benim açımdan)...

    YanıtlaSil

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.