7 Eylül 2011 Çarşamba

Idıocracy

Dünyanın en tatlı filmi gibi geldi bana. Yes. İngilizcem şaha kalktı.

Filmimiz bir ordu mensubu arkadaşın geleceğe gönderilmesiyle başlıyor. Arkadaş ordu mensubu olmayadabilir. Ama çok da önemli değil zaten o kısmı.

Gelecekte geçen bir filmden ne beklersiniz? Uzay istasyonları, kanatlı arabalar, ışınlanmacalar, robotlar, yüksek teknoloji, yüzdeyüz verim...
Ama bu filmde öyle olmuyor işte.

Geleceği bambaşka -ve bence kesinlikle doğru- bir açıyla ele almış bu film izlenmeye değer. Bak öyle her filmi önermem, önerdim mi de izle. Eline yapışmaz. Haydi bakalım. Gülmekten geberin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.