7 Eylül 2011 Çarşamba

Natural Born Killers / Katil Doğanlar

Tabi ki, hayatımın içine kadar işlemiş bu filmle başlıyoruz. Quentin Tarantino izleri görsek de filmi sevsek diyenler buradan buyursunlar.

Aslında film, izleyicide iz bırakması güç bir ana tema üzerine hazırlanmış. Filmin asıl konusunu meraklılarına söyleyeyim: Aşk. Mickey ve Mallory sayesinde, diğer aşk filmlerinden çok farklı bir aşkı tanımak mümkün. Konunun aşk olması sizi yanıltmasın, aşk filmlerini sevmeyenler için söylüyorum bunu. Muhtemelen filmi izledikten sonra triplere gireceksiniz, şimdiden uyarıyorum. Özellikle hali hazırda bir ilişkisi bulunanlar, gaza gelmeyin, böyle şeyler ancak filmlerde olur.

Hayatınızda hiç film izlemediyseniz bile oturun bir kez olsun şu filmi izleyin. Hani izledikten sonra derseniz ki zamanımı çaldın; ben bizzat kendi hayatımdan size ekleme yapacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.