7 Eylül 2011 Çarşamba

4 ay 3 hafta 2 gün

Romanya'da geçen bu filmde iki genç kızımız först leydiiz rollerini paylaşıyorlar. Olayın başından sonuna kadar onlar var.

Size diğer sitelerde yapıldığı gibi, ne oluyor ne bitiyor çıkış noktası nedir, bunları söylemeyeceğim. Zira ben herhangi bir yerden bilgi edinmeden izledim bu filmi ve çok fazla 'oha' diyip, meraktan geberme duygusunu tattım. İstiyorum ki siz de tadın aynı duyguyu.

Genç kız olmanın- daha ziyade salakbirgençkız olmanın- nasıl da zor olduğunu anlayacak olabilirsiniz. Bilemiyorum.

Dram filmidir. Gram gülmece içermez.

(Not: Altın palmiye de kazanmıştır.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.