7 Eylül 2011 Çarşamba

Triage

Savaş fotoğrafçısı olan bir adamın ve kendisi gibi savaş fotoğrafçısı olan en yakın arkadaşının 'kurdistan(!)'da yaşadıkları anlatılıyor. Eve dönen sevimli süper kahramanımızın en yakın arkadaşının eve dönmemesi üzerine, kahramanımızın da içinin içini yediğini gören sevgilisinin bir şeyler olduğunu sezmesi üzerine yaşananlar var. Süprizlerle dolu, yarı sıkıcı bir film. Tam adama sövecekken, seveceksiniz. Falan filan.

Sıkıcılığına rağmen izlenmeye değer. Eminim etkilenilecek şeyleri göreceksiniz.

Yalnız filmde çatışmaların geçtiği yerler için kürdistan tanımının kullanılması da ayrı bir saçmalık. Sen kalk koskoca film yaz, çek; ama gel gör ki gıdım genel kültürün olmasın. Kınadım seni.

WTF?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.