15 Eylül 2011 Perşembe

Çığlık 4

Artık yeter ama.
Daha önce de sizlere insanların bir filmin bokunu çıkarma konusunda ne kadar özverili davranabildiklerinden bahsetmiştim. 
Şimdi anladım ki, biz Recep İvedik'e bok atarak aslında ne kadar ciddi bir tramva yaşadığımızı kamuoyuna duyurmaya çalışıyormuşuz.
Yani hakikatten ben hayatımda böyle gereksiz filmler görüyorum da, neden hala bu işkenceyi yapmakta ısrar ediyorlar anlamış değilim.
Birincisini yaptın. Hepimiz sevdik. İkincisinin sonunu bile önceden tahmin etmemize rağmen içimize atıp seviyormuş gibi yaptık. Üçüncü tam bir fiyaskoydu. Şimdi sen çıkıp da ilk üç filmini 'sonu önceden tahmin edilebilir' olduğu için dördüncü filminde eleştirip sonunu kimse tahmin edemesin diye olayın bokunu çıkarırsan biz bunu neden sevelim hiç mi düşünmedin? Hayır, senaryoyu istediğin kadar değiştir ama çığlık dört çekiyorsun gerizekalı, bu filmin sonunda herkes ölecek biri kalacak bunu anlamayacak kadar salak insanlar mıyız ya?
Yani çok ayıp ettin gerçekten.
Bütçe ayırmışsın, saygı duyarım. Film kan gölü vesselam, ketçap bu devirde az para mı? Ama şimdi elini vicdanına koy ve bir düşün. O parayla bi fakir doyursaydın, bi yetim okutsaydın hem sevaba girerdin hem de sülaleni büyük bir sorumluluktan kurtarmış olurdun.
Ama yok anam, sende akıl olsa zaten işi bırakırsın.
Hadi kendine iyi bak dude.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.