7 Eylül 2011 Çarşamba

Konak

Bildiğimiz tipik korku filmi. Hatta daha iyi bildiğimiz tipik Türk korku filmi diyebilirim. Ancak, her ne kadar ben tipik bir korku filmiyim, bir grup haylaz öğrenci var, işte önce gözlüklü ölür, gözlüklü yoksa bir sarışın mutlaka vardır gibi bir izlenim veriyor olsa da, 'tipik' filmlerden biraz daha değişik.

Değişik dedimse hemen gaza gelip izlemeyin. Filmin adını aldığı konakta yaşanan olayların bilinmeyen yüzleri değişik olan. Yani 'bir grup gencin' orada asıl olma amacı enteresan.

Onun dışında son derece saçma, son derece 'tipik' bir hali var. Yer yer henibıldan yer yer testere 1-2-3-4-5 ten, olmadı son duraktan etkilenmeler de yok değil.

Ha derseniz ki ben okul, dabbe1, dabbe2 ve türevlerini de izliyorum, bana bir şey olmuyor; buyrun izleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.