7 Eylül 2011 Çarşamba

Invention of Lying / Yalanın Doğuşu

Yalan diye bir şeyin olmadığı bir coğrafyada geçiyor. Ve söz konusu yerde, kimsenin yalan söylememesini bırakın, 'yalan' diye bir kelimenin varlığı bile yok. Ve kahramanımızın yalanı keşfetmesine kadar berbat olan hayatı, yalan söylemesiyle bir anda yoluna giriyor.

İnanılmaz enteresan diyalogları olan bu filmde, güleceğinizden şüpheniz olmasın. Son derece keyifli bir romantik komedi.

(Filmi izlediğinizde farkeder misin bilmem ama, bana sanki ateist bir ekip tarafından hazırlanmış gibi geldi. Ben biraz fesat bir insanım, belki de paranoya yaptım ama azıcık bir bakın bakalım size de öyle gelecek mi)


Edit: Ricky Gervais'in zaten hali hazırda ateist olduğunu çok daha sonra öğrendiğim doğrudur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.