7 Eylül 2011 Çarşamba

Titanic II

Hepimiz bir filmin bokunun ne kadar çıkarılabileceğine Recep Ivedik’ten ya da Hababam Sınıfı’ndan aşinayız. Ancak yabancı film sektörü bir filmin içine bile bizden daha iyi edebiliyor.

Titanic’in diva olmasını hepimiz zor da olsa zamanla kabullenmiştik. Arabada sevişiyorlardı, camlar buğu yapıyordu, hoşumuza gidiyordu bir şekilde. Hatta adını şimdi hatırlamadığım kadının ceki neden tahtaya çıkarmadığını sorgulamaktan bile bir süre sonra vazgeçmiştik. 

Haybeye gelişen teknolojiyi de işe musallat ederek film dünyasına böyle bir depremi neden yaşatmışlar anlamadım. Hadi anladık eski filmde teknolojin zayıftı da battı gemin. Yüz tane yolcun varsa on tanesi anca kurtuldu. E bu defa her bokun var, helikopterden tut denizaltına kadar her halt yardımına koşuyor. Ama sen ille de romantizm yapacağım diye koskoca gemiye bir tanecik dalış kıyafeti koyuyorsun. Biz de yiyoruz.
Hepsini geçtim film resmen 'siktir edin ya, olum bunlar birincide de böyle yemişlerdi şimdi de yerler' kokuyor. Unutmadan; sizin yapacağınız afişe de ayrıca sokayım. 

Eğer yapacak daha önemli işleriniz varsa lütfen bu filmi izlemeyin. Yapacak daha önemli işiniz yoksa bile, gidin kendinize bir iş bulun. Bu filmi hayatınızdan bir kalemde çıkarın.

6 yorum:

  1. bildirkihurmalar10 Eylül 2011 10:32

    işin gerçeği piyasada böyle bir film yok, yapılmadı ve yapılmayacak. bu halk arasında 'feyk' diye tabir edilen, youtube üzerinde 'aaa filmin 2.si çıkmış!!' yorumları yapılan videolardan birisi sadece. bu tarz videolar insanların ilgisini çektiği ve izledikleri için, youtube üzerinde ciddi paralar dönüyor. bu olayı sadece iş olarak yapanlar bile var. eğer inandırıcı değilsem youtube üzerinden izleyipte beğendiğin herhangi bi filmin devamını araştır. örnek olarak senin afişini koyduğun titanic 2, leonardo'nun oynadığı eski(gençkene) oynadığı filmlerden alınan sahneleri içeriyor. hatırladığım kadarıyla günlük, sıkıysa yakala, basketbolla alakalı bi film falan.

    al bi kaç feyk video -
    http://www.youtube.com/watch?v=ib3w4DPiJKk&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=10BJiE4TzKE&feature=related

    gibi..

    sürekli film izleyen & sadeece senin bloğunu takip eden birisi olarak bu tarz feyklere inanman kırıcı.. :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili bildirkihurmalar, afişini koyup da konusunu anlattığım film bizzat kendi gözlerimle bilmemkaçbin filmden oluşan arşivimden seçip de izlediğim bir film. Bahsettiğin tarzda asılsız şeylerden bahsedecek olsam böyle bir blogla uğraşmazdım. İnan bana gereksiz bir çaba olurdu.

    Senden de ricam, bilmediğin konular hakkında yorum yapmadan önce bir göz atıp araştırman.

    YanıtlaSil
  3. bildirkihurmalar11 Eylül 2011 05:40

    sevgili kıreyzi görl,

    canım araştırma yapmaya gerek yok. zaten leonardo di caprio'nun böyle bi yapımda oynamadığı ortada.

    Leonardo Di Caprio - Filmography
    http://www.imdb.com/name/nm0000138/

    eğer izlediğin film bu ise -
    http://www.youtube.com/watch?v=nK_Jv4RIzpU
    video'nun altındaki yorumları okumanı tavsiye ederim. (Hala iddia ediyorum böyle bir film YOK diye)

    fakat izlediğin film "http://www.imdb.com/title/tt1640571/" ise, yazının başına koyduğun afişle alakası yok.

    amacım seni yargılayıp bu tarz konularda küçük düşürmek olamaz. ki yazılarını gerçekten severek okuyan bi adamım. sana 'izlemediğin filmLERİN yorumunu yapıyorsun' gibi bi iddiamda yok. sadece afişe ait yukarıda belirttiğim fragmanın bir FİLM olmadığını belirtiyorum.

    tekrarlıyorum, amacım seni kırmak veya bozmak değil.
    saygılarımla..

    YanıtlaSil
  4. Öyle desene be.

    Afiş onun değil. Dosyada başka afiş olmadığı için onu koydum. Ama gördüğün üzre her filmin afişi de kendi afişi değil aslında.

    Boşuna galeyana getiriyorsun beni. Az değilsin.

    YanıtlaSil
  5. bildirkihurmalar11 Eylül 2011 10:28

    dediğim gibi, amacım kırıcı olmak veya sivri biri gibi davranmak değil. yanlış anlaşıldıysam kusuruma bakma. yazılarının devamını bekliyorum. :)

    YanıtlaSil

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.