7 Eylül 2011 Çarşamba

From Paris With Love / Paris'ten Sevgilerle

Fransa'da -aslında kim nerede ne yapıyor anlamadım ben. Çin falan bile giriyor bir ara işin içine- büyükelçilikte çalışan bir adamın, görev arkadaşıyla tanışıp çökertmeye çalıştığı çeteleri çökertene kadar yaşadıkları ve nasıl ihanete ugradıgı anlatılıyor. Filmin konusu bu değil tabi ama şimdi söyleyip de süprizini kaçırmak istemiyorum.

Bu arada bu bahsettiğim adam normal 'insan' bir insan. Ama görev arkadaşı delinin önde gideni.

Konusunu güzel işleyememiş olsalar da, atraksyonlarıyla pek güzel bir film. İzlemeye değer mi? Değer.

1 yorum:

  1. bildirkihurmalar13 Eylül 2011 02:44

    John Travolta.. bu adam öldürecek beni bi gün. adam kendine ne tarz yapsa yakışıyor arkadaş. oyunculuğu tartışılmaz zaten. filmin herhangi bi konuya ihtiyacı yok. film full ekşın üzerine kurulu. gayet iyi.

    YanıtlaSil

Merhaba.
Ben çok üşengeç bir yazar olduğumdan ve boş zamanlarımda hep film izlediğimden her filmi hatırlayıp da buraya kaydedemiyorum. Söyleyeyim dedim.